bAsta! - beleef Aalst stad
Stad Aalst wil met het project ‘bAsta! Beleef Aalst stad’ inzetten op de versterking van de belevingswaarde van het stadscentrum voor bezoekers en de verhoging van de attractiviteit voor ondernemers. Door proactief in te spelen op de aanwezige opportuniteiten wil de stad de negatieve tendensen tijdig omkeren.
Dit wil de stad onder meer doen door:
- kindvriendelijke horeca te stimuleren
- de leegstaand aanpakken
- proactief een acquisitiebeleid te voeren naar nieuwe retailers
- innovatie te stimuleren bij handelaars en horeca uitbaters via belevingsvolle inspiratie sessie
Om Aalst winkelstad te promoten als sterk merk wordt via een participatietraject met de handelaars de 'Unique Selling Proposition (USP) bepaalt. Of wat maakt Aalst uniek als winkelstad.
Partners
Stad Aalst - Algemene Administratie
Thema
Economie & ondernemerschap
Prioriteit
Concurrentiekracht KMO
Informatie aanvragen
U kan meer informatie over dit project aanvragen door het contactformulier in te vullen.
Meer info aanvragen